Sunday, 11 September 2011

i juz wan a reason!

xsangke kau camni..what should i do?lupakan kau ke apa.?...tp bukan senang...haih...napa xbagi apa2 respon kat aku?tapi ngn org len boleh je.org risaukan kau,kau ley wat xtaw je..sedih la..

Thursday, 3 March 2011

Fuh..Mai la tengok ni

            

Aryni saya nak jual bantal lak..haa..sesape yg berminat,roger2 la saya..babai..
harga:RM 30 - 50

Wednesday, 2 March 2011

Pen..

      

Harga:RM 2 sebatang..
Kelebihan:Dapat menulis dengan lancar.xde dakwat tersekat2..cantik lagi,..banyak pilihan lgi.,murah..huhu

Tuesday, 1 March 2011

Gtar Pick

                                                                


                              
                                                                                                   Dah beli guitar mesti la nk kene ade pick..macam2 ada.tinggal nk pilih je..
  Harga:RM 3 tok 1 je.

Monday, 28 February 2011

Gtar

             


Hmm..kepada sesiapa yg berminat boleh roger2 kat saya...Papehal komen je kat bwh..Chowwww..

Sunday, 27 February 2011

Mouse Pad..Razer punya.

  


Mari2 tengok!..tengok2 dulu.kalau berminat anda boleh contact saya dan boleh beli dengan harga yg murah.Juga sudah semestinya memuaskan hati anda..nk beli gtaw la.. macam bese HARGA BOLEH RUNDING.. :-)

Price:RM 80
Features:
  • Advanced Cloth Weave For Unbridled Speed And Effortless Control

  • Pixel-Precise Targeting And Tracking

  • Optimized For All Mouse Sensitivity Settings And Sensor Types

  • Extended size 920 x 294 x 4.3 mm

  • Limited Edition Design

  • Rubber base for a secure grip on smooth surfaces    





  • Razer Sphex World Elite Edition

    Price:RM 70
    Features:
  • High performance for optical and laser mice

  • Adhesive bottom to stick on any surface

  • Extra thin to avoid any restrictions to your gaming experience

  • Midsized mouse mat suited for most gaming environments
  • Lagu Pijai

    due ekor tetel